szkoda ale Ty mądry jesteś... Hamulców się nie czepiam, napisałem przecież że lepiej hamują te większe. Jednak poza drwinami nikt nic sensownego nie napisał. Według niektórych trochę większy amor to przepaść. Według mnie jazda zależy od kilkudziesięciu części w podwoziu. Jeśli tylko amor za wszystko odpowiada to wstawię sobie z 1,8 i bedę szybszy na zakretach, ponieważ bedę miał lżejszy silnik z przodu. Wie ktoś czym naprawdę różnią się podwozia między 1,4 a 1,8?
jakbym miał możliwość na pewno zrobiłbym zastrzyk mocy - ale tak bezpiecznie 150hp/250nm w mrmotors - bo teraz wypluło 134hp/222nm ale przy 4 osobach na pokładzie + zajebany do oporu bagażnik czułem, że to nie jest ten sam 1.4.tsi jak jeżdżę sam :!:
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
jakbym miał możliwość na pewno zrobiłbym zastrzyk mocy - ale tak bezpiecznie 150hp/250nm w mrmotors - bo teraz wypluło 134hp/222nm ale przy 4 osobach na pokładzie + zajebany do oporu bagażnik czułem, że to nie jest ten sam 1.4.tsi jak jeżdżę sam :!:
Tak to będzie zawsze. W poprzednim Fiacie Croma po sofcie na 191 KM i 390 Nm też jadąc z kpl. pasażerów czułem, że to inny 1.9 Multijet Zabawa w konie i Nm wciąga, a tyłek szybko się przyzwyczaja. Powinno się to robić tak, że raz na jakiś czas ,,zapodać'' sobie ori soft na tydzień......... po takim zabiegu Twoje 1.4 i moje byłe 1.9 znowu by jechały....
Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
,,Mężczyzna tylko od życia nauczy się żyć i żadna pedagogika tej nauki nie zastąpi. Miguel de Unamuno ''
LUKI sorki ale takie "bezpieczne" parametry zrobi nie tylko ta firma o której piszesz :P ...macie tam jeszcze innych tunerów
Pepcio 191KM/390Nm...chyba 10KM w gratisie dostałeś :wink: bo trochę tych samochodów zrobiłem i 180km/400Nm to taki standard...a to 191...ale co ja tam wiem :diabelski_usmiech
Ja mam juz program co prawda nie CS...ale od Kreatora i działa wszystko poprawnie. zbiera sie lepiej niż seria jedyne co zauważyłem to lekkie przydławienie jak od niskich obrotów wcisne gaz do konca... ale to nie zawsze. jak jeżdze bardzo dynamicznie..to tego nie ma. Jak ktoś sie chce dowiedzieć jak sie bedzie sprawować po 100 kkm...to nich zakłada i niech dojeżdza takiego przebiegu..ja zrobiłem i jest git...cos sie rozleci to trzeba bedzie naprawic. Nikt nie jest w stanie powiedzieć ile wytrzyma..
Przeglądam temat tuningu 1.4 TSI CAXA, widziałem opinie o różnych Tunerach.
Wiele osób z mojego otoczenia poleca mi Pachurę. Czy może ktoś podzielić się opinią dot. tego warsztatu. Nie ukrywam, że z Bydgoszczy łatwiej podskoczyć mi chociażby do wypowiadającego się na 4um Tune-Up'a, którego wypowiedzi wyglądają na bardzo rzeczowe i profesjonalne, ale chciałbym zebrać pełen wywiad zanim zdecyduję się na ingerencję w program .
Komentarz